Εξυπηρέτηση πελατών και επικοινωνία

Σε ποιους απευθύνεται:

σε όλους εκείνους που επιθυμούν να αναπτύξουν στη σφαίρα της εξυπηρέτησης του πελάτη αποτελεσματικές επικοινωνιακές ικανότητες, σχέσεις υπευθυνότητας και δεσμεύσεις με τους πελάτες.

Περιγραφή του σεμιναρίου:

Η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί το πιο νευραλγικό κομμάτι κάθε επιχείρησης, αφού σε αυτή στηρίζεται η ίδια για να πετύχει την ανάπτυξή της. Η διαδικασία της εξυπηρέτησης του πελάτη χρήζει αρμόζουσας επιμόρφωσης, καθώς αποτελείται από ένα δομημένο σύνολο διαδικασιών και τεχνικών. Το σκοπό αυτό εξυπηρετεί το σεμινάριό μας. 

Σκοπός:

  • Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις.
  • Να γίνουν αποδοτικότεροι στην εργασία τους χρησιμοποιώντας νέες τεχνικές μάρκετινγκ και πωλήσεων.
  • Να τους καταστήσει ικανούς, ώστε να ερμηνεύουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή.
  • Να αντιμετωπίζουν και να διαχειρίζονται τα παράπονα των πελατών.
  • Να δώσει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στην ποιότητα του προϊόντος.
  • Να κλείνουν πωλήσεις και να ζητούν παραγγελίες σε περίοδο κρίσης άνετα και σίγουρα.

Θεματικές ενότητες:

  • Έννοια της ποιότητας από τη σκοπιά του πελάτη
  • Πώς μετριέται η ικανοποίηση του πελάτη
  • Αποδέκτες της ποιότητας
  • Τι σημαίνει Διοίκηση με αρχές ποιότητας
  • Ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στην Ηγεσία
  • Ποιος ο δεκάλογος της επιτυχίας ενός συστήματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.
  • Παράπονα και η διαχείρισή τους
  • Τύποι πελατών και η εξυπηρέτησή τους
  • Το οπλοστάσιο του πωλητή
  • Ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στις πωλήσεις
  • Χαρακτηριστικά των καταναλωτών
  • Παραδείγματα – εφαρμογές

Πληροφορίες

Το σεμινάριο πραγματοποιείται συνολικά σε 32 ώρες.

Παρέχεται Βεβαίωση παρακολούθησης και υλικό σημειώσεων.

Δίνεται η δυνατότητα πιστοποίησης με επιπλέον κόστος

Δηλώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα και θα έρθουμε άμεσα σε επαφή μαζί σας.

Τα πεδία με αστερίσκο * είναι υποχρεωτικά.

Η συμπλήρωση και αποστολή της παρούσας φόρμας στα Εκπαιδευτήρια Παυλίτσας δεν δημιουργεί καμία υποχρέωση ή δέσμευση συνεργασίας.

Στοιχεία

Πίνδου 6, 501 00 Κοζάνη
Τηλ. 24610 27654
Κιν. 6981 300346
Website: http://pavlitsask.gr
Email: pavlitsask@yahoo.gr